Anima Mia

28.01.2015 10:16
Semra ime
Ferdinand Bjanku
 
Në këtë botë
e madhe dhe e komplikuar
Po dhe pastaj u përpoq
derisa unë të gjetur
Dashuria ime e parë,
Fëmija i shpirtit tim.
 
Ju më thirri
dhe unë kam ndjekur ty
I dashur ju dhe pastaj humbet.
Për fund kam besuar
Dashuria ime e parë,
shpirti fëmijë.
 
Unë them në sajë të fatit të mirë
dhe në këtë jetë,
se edhe në qoftë se unë ju humbur,
nuk ndalet:
Unë u përpoq rrugën time,
l 'Kam gjetur atë? // dhe' I ndjekur!
 
Por unë do të doja,
në fund të udhëtimit,
shoh përsëri
të jeni duke parë përsëri
të cilët ende jetojnë në mendimet e mia //
sot si dje.
 
Ju më thirri
dhe unë kam ndjekur ty
I dashur ju dhe pastaj humbet.
Për fund kam besuar
Dashuria ime e parë
shpirti baby,
In questo mondo
immenso e complicato
ho cercato e poi cercato
fino a che non ti ho trovato
mio primo amore,
 dell'anima mia.
 
Mi hai chiamato
e io ti ho seguito
ti ho amato e poi perduto.
Fino in fondo ci ho creduto
mio primo amore,
 dell'anima.
 
Dico grazie alla buona sorte
e a questa vita,
che, anche se ho perso te,
non si è fermata:
ho cercato la mia strada,
l' ho trovata?// e l' ho seguita!
 
Ma vorrei,
alla fine del cammino,
rivederti ancora
rivedere te
che vivi ancora// nei miei pensieri
oggi come ieri.
 
Mi hai chiamato
e io ti ho seguito
ti ho amato e poi perduto.
Fino in fondo ci ho creduto
mio primo amore
 dell'anima,.